GODMORGON

Godmorgon kära läsare!!!! Bloggade inte igår kväll ber om ursäkt för det men min familj kom hem. Jag fick mina nya böcker som jag hade beställt, så jag började läsa dom. Böckerna heter Hata romeo, vad hände med Jennie och Hur kär får man bli? tror att alla är bra. Sen på kvällen ville jag vara med min familj. Bästa familjen i världen!!!!! Snart ska jag lägga upp dagens outfit, sitter nämligen i pyamas nu så jag kan inte göra det precis än. Förlåt för att jag inte har gjort det dom här senaste dagarna för vi har haft utflykt så det har inte varit någon outfit att bjuda på. Det var kläder efter väder!!!! Just det. Kan berätta om utflykten. Vi hade en massa olika stationer man skulle gå till. Efter det var jag ju som sagt jätte trött. Idag ska jag vara med en kompis så jag får blogga mer ikväll, vet inte vad vi hittar på, det får vi se. Vill bara lägga till en sista sak. I mitten på sommarlovet kommenterade ni läsare väldigt mycket. Vad hände med dom kommentarerna. Börja gärna kommentera mer igen. Då får jag mer bloggkraft. Oj, det här inlägget blev ganska långt för att vara mig. Hoppas att ni orkar läsa ändå. Oj vad klockan blev mycket helt plötsligt. Måste gå och göra mig i ordning nu!!!!    HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0