SKOLAVSLUTNINGEN

Igår var det skolavslutning.
Först samlades vi på fotbollsplanen.
Då sjöng vissa och så.
Sen skulle vi in i klassrummet.
Då åt vi rulltårta och så skulle lärarna prata och dela ut vattenflaskor.
Det var en bra skolavslutning.
Efter skolavslutningen var jag med Sofia.
Vi spelade spel och gjorde en sommartårta.
Den var as god!!!
Det var egentligen meningen att jag skulle sova över hos Sofia.
Men jag blev lite krasslig senare så det blev inget.
Jag vill ju inte smitta Sofia när hon ska till Varberg på läger
Och jag vill inte vara sjuk när jag är i Italien.
ITALIEN!!!!
6 dagar kvar!!!!!
Men nu hinner jag inte skriva mer.
Jag kommer nog inte att blogga medans jag är förkyld.
HEJDÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0