HEMMA NU

Jag lovade att jag skulle blogga när jag kom hem.
HÄR ÄR JAG NU!!!
Hehe sjoja bara,
i alla fall, jag och Vilma har badat idag.
Jag gissar att det kanske är 19 grader i vattnet.
På tal om grader så ska det bli fint väder på skolavslutningen.
16 grader och sol!!
Det är helt okej tycker jag.
På skolavslutningen ska jag ha på mig en klänning från
Barcelona och mina remsandaler.
Jag ska klippa mig imon också.
Perfekt tajming till skolavslutningen.
Nu ska jag ha nedräkning tills jag ska till Italien.
1 VECKA och två dagar kvar.
Oj nu kommer mamma så jag måste gå.
HEJDÅ ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)

2011-06-12 @ 18:28:03
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0