GODMORGON

Godmorgon alla läsare!!
Hann inte blogga igår efter middagen för det blev väldigt sent och jag var trött.
Vi hade i alla fall jätte kul!!.
Först kom Lisa lite före för att titta på Merlin.
Det ägde!!
Det har blivit extra bra nu när ....... ... ...... ... .
Vill inte skriva, ni får se den själva.
Efter det åt vi.
Sen tittade vi på film, åt godis och ostbågar.
Jo, jag ska berätta om min dag också.
Först okte jag ner till örsviken, badade och solade lite.
Fick faktiskt färg!!
Sen skulle min familj till korshamn, dom ville att jag skulle följa med så jag gjorde det.
Det ångrade jag inte!!
Det fanns en sju meters klippa där som jag hoppade ifrån, det var as kul!!
Korshamn är bäst!!! rekommenderar det.
Idag ska vi ut med båten, bloggar mer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0